Sugen på ALLT!!!

Hej på er!

Varit hemma med en influensasjuk dotter sen i måndags. Igår började jag må dåligt. Trött, halsont och ont i hela kroppen.

Men något som inte försvunnet är mitt sug. Jag är sugen på ALLT!! Precis allt.

Så till den milda grad att jag i natt när jag var uppe och korrigerade min dotters höga blodsocker, passade på att trycka i mig ett Pigall för 7 sp. Bara sådär.

Ja alltså jag har registrerat det. Men ändå. Är man klok eller.

Suget fortsätter. Varit hungrig hela dagen. Trots ordentlig frukost och lunch.

Sugen på CHIPS! Så jag plockade fram appen. Loggade 100g dillchips. 17 sp!! 😱

Tänkte jag äter kycklingfilé och sallad till middag. Det löser sig. 
Men efter att jag ätit mindre än hälften av mina chips var jag nöjd. Så jag vägde skålen igen och landade på 8 sp istället för mina 45 gram konsumerade chips.

Lite stolt blev jag allt.

Men är det någon mer än jag som upplever att V 3 alltid är tuffast? Känns som varje dag är en kamp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0