Måste vara snäll mot dig själv!

Ibland måste man tänka efter vart man är Påväg. 

Var man har varit. Hur man hamnade här. Hur lång tid tog det att hamna här? Och på vilken tid ska du ändra om din värld?! 

Alla steg framåt är framåt. 
Det finns så många "bör" "ska" "måste". 

Det enda jag MÅSTE är att vara snäll mot mig själv. Det SKA jag vara varje dag. Detta MÅSTE jag vara för jag har bara en kropp, ett liv. 

Hur jag är snäll mot det kan vara alltifrån äta rätt, träna, sova. Men det viktigaste av allt är att man inte klankar ner på sig själv. Tänker dumma tankar. Talar om för sig själv att man inte duger. 


Säg: tack kroppen för att jag kunde stiga upp imorse också. Tack benen för att du bär mig, precis som jag är. Tack! Å så säger vi inte mer, förutom om det inte är ngt snällt. Är vi överens? 😘❤️ #varsnällmotdigsjälv #healthy #urformtilliform #minresaräknas #viktväktarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0