Hur kunde jag gå så lågt?

Är du precis som jag världens bästa på att hitta argument för varför du INTE kan göra saker?

Ibland undrar jag om det är jag som är författaren till "ursäkternas bok".

Hur hamnade jag såhär långt ner på skalan över prioriteringar i mitt eget liv?

Vad är det i min personlighet som gör att alla andra är viktigare än jag själv? 

Igår bar det iväg till Viktväktarna efter att jag har varit borta tre veckor. 

Av vilken anledning? Hur många vill du ha? Jag är expert på att falla offer för omständigheterna. Inget alls bra drag. Men jag är väl medveten om det. Och även om det så ska ta mig 20 år att nå min målvikt, så får det göra det. För jag har bestämt mig.

Jag har dessutom bestämt mig för att inte vara så hård mot mig själv. Men att jag får inte nöja mig. 

Så nu kör vi. På fredag går jag på semester. 5 veckor där jag har fritt förfogan över mitt liv ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0