Träning

Jag laddade ner en köp-app för en tid sedan som heter 7mwc

Det är en träningsapp där man går igenom en rad olika övningar under 30 sek per övning. 10 sek vila mellan övningarna. Hela passet tar totalt 7 minuter om man kör ett varv.

ALLA har 7 minuter över varje dag för att kunna genomför ett sånt här träningspass.


Så jag tänkte att idag är det måndag och jag tänkte utmana mig själv med att göra det här passet varje dag hela veckan.

Sen kanske man kan bygga på och köra två varv x 7 min 👍






Jag kan ju erkänna det, att jag efter sju minuter va både rosig om kinderna och trött.

Kan ju självklart ha ngt att göra med att jag fortfarande är krasslig. Men men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0