Vardagsmotion

Tog barnen och begav mig ut på en promenad till affären. Tog en timme att gå dit, handla och hem igen. Det duggregnade men det var rätt skönt, torrhostan försvann... Men kom tillbaka igen efter en halvtimme inomhus :(

Jag var extra hungrig till lunchen så jag syndade med tre prinskorvar också utöver min kycklingsoppa.

Efter promenaden drack jag en jordgubbsshake och snart ska jag börja på middagen.

Det blir kycklingburgare med bröd för familjen men jag skippar brödet och äter kesosallad till istället.

Ha en mysig fredag.

Köpte lite nötter till ikväll, om jag skulle bli sugen på nåt. Så jag inte frestas av dotterns godis!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra promenerande :) Hoppas att du blir av med hostan !!

Svar: ja nu får det vara nog tycker jag... men det tycker tyvärr inte hostan, ngt bättre idag dock!
Kimzan

2013-01-04 @ 23:55:39
URL: http://2xlblog.com
Postat av: Liselott

Hur ligger din vikt nu i jämförelse mot dit du nått när du kämpade dig ner förra gången? Jag tror du skrivit det tidigare men minns inte riktigt... Du hade väl klarat dig ganska bra? Jag tycker oavsett att du är en kämpe!!!
Kram

Svar: Jag gick upp allt sammans igen, och lite till faktiskt :( Då jag helt släppte vett och sans under julen. 122,5 kg visade vågen den 2 januari. Mindre smickrande, men jag är snart i fatt, det har jag bestämt mig för. Tack för att du tror på mig. Kram
Kimzan

2013-01-05 @ 11:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0