Svängde om

När klockan var 1500 var jag dödligt hungrig så då åt jag resterna från gårdagens köttfärssås.

Och till middag drack jag min shake istället.

Risken hade varit att man hade överätit till middagen om jag shakat till mellis istället för att ha ätit.

Mannen jobbar ändå och barnen ville ha pyttipanna till middag, så det löste sig ändå, eftersom jag ändå inte hade något middagssällskap.

Frågan är hur hungrig man är imorgon bitti?

Får kanske överväga havregrynsgröten till frukost imorgon om jag är för hungrig. Det finns alltid en lösning.

Ha en trevlig kväll, nu ska jag bädda ner mig i soffan med min dotter och kolla på Mästerkatten.


Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Klokt val! Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!

Svar: Tack... ja aman får använda sunt förnuft också. Hur går det för dig?
Kimzan

2013-01-03 @ 21:57:23
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0