Sovmorgon

Efter mitt hostmaraton mellan 04-06 imorse fick jag sovmorgon, till 1030!! Galet! Men skönt var det.

Testade att blanda chokladshaken med lättmjölk idag, och det blev mkt godare. Den där äckliga metall/kemikaliesmaken försvann.

Äter lunch nu, nupos grönsakssoppa. Riktigt god faktiskt.

Gårdagen gick bra matmässigt , dock inte nöjd med vattenintaget som knappt blev en halv liter. Bättring idag!!!

Imorgon börjar jag jobba efter tre veckors ledighet, det blir en utmaning att inte stoppa i sig onyttigheterna som lockar lite varstans på hotellet. Drill och disciplin :)

Dagens utmaning blir fika hos vänner om en timme!! Men jag ska fixa det med.

Vågen är på min sida, har tjuvvägt mig varje dag men tänker inte skriva upp aktuellvikt förrän på onsdag.

Trevlig söndag!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/3581635/images/2013/pic_50e96b1dddf2b34191001396.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0