Sådär va...

De senaste två dagarna har mitt matintag varit skit...

Igår kl 1040 insåg jag att jag inte hade ätit frukost. Drack en sån Frosh smoothie. Gott! Men inte okej, frukosten är ju dagens viktigaste mål.

Konstig lunch på jobb så det blev två järpar, sallad och två sportknäcke med kaviar.

Till middag blev det två hamburgare och coleslow.

Thats it! Och alldeles för lite vatten dracks :/

Idag blev det bättre frukost dock: äggröra och bacon.

Sämre lunch. Jambalaya serverades, så jag fick peta ut kycklingen å åt med lite sallad. Dock kompenserade jag med fyra glas vatten med citron i.

Middag idag? Ett äpple! #fail
Aptrött och helt omotiverad till att laga middag. Men det brukar funka att äta ett äpple då för syran triggar igång hungern. Har iaf fått i mig sju glas vatten nu i eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Tycker du kämpar på så j**la bra!!! Känner igen det där. Hade en dag förra veckan när det blev en smörgås och ett äpple och... That's it! På hela dagen! Har haft svårt att komma över ens 1000 kalorier under ett par veckors tid. Jag tror inte det finns så många som förstår problemet med att glömma att äta och äta för lite. Det finns dessutom de som tror att man börjar tappa en massa vikt på det sättet... Så är det tyvärr inte för mig. Hejjar på dig och hoppas maten börjar funka i veckan! Kram!

2013-01-30 @ 16:52:34
URL: http://gentlegiantafskfvde-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0