Matredovisning

"Lake of energy" som det heter på engelska är för mig idag en underdrift.

Till frukost, som intogs alldeles för sent, kl 1020 blev det fyra prinskorvar, tre skivor bacon och 1dl yoggi.

Till lunch blev det en grönsallad med bacon och pinjenötter.

Mellis blev två skivor ananas.

Middag har jag inte ätit än och klockan är snart 20.00. Dock så slevade jag i mig halva sonens middag som han vägrade äta, 1dl fullkornspasta och 1 msk mexicanaköttfärs med majs.

Måste äta ngt mer. Jag är SÅ trött idag.

Energin, den lilla jag hade tog slut på dagens promenad till och från dagis, 5 km, i snö med barnvagn.... Say no more! #död

Ha en bra kväll kära ni.
Imorgon är det onsdag och jag ska göra mitt yttersta för att äta bättre och rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0