Mardrömsstart

Måndagen den 7 januari. Tillbaka till verkligheten efter långledigheten.

Det hade inte varit några problem om jag hade fått sova.

Gick och la mig kl 22, sen började jag hosta. Och hosta gjorde jag tills jag kiknade. Somnade nån gång runt 01. Klockan 02 vaknade dottern.... Sen höll hon på tills klockan var 05. Och då började jag hosta igen... Och hostade och halvsov omvarannat tills klockan ringde 0630.

Ganska ospännande!

Full rulle på jobb när man kommer tillbaka efter så lång ledighet. Tur att jag hade shakes med mig annars hade jag blivit utan mat idag.

Shakade imorse och drack två koppar kaffe sen fick jag kasta i mig en shake till under ett av våra möte runt lunchtid. När klockan var tre och det började närma sig hemgång kurrade magen MASSOR. Åt två bananer!

Sen promenad på 2.5 km till barnens förskola. Promenad hem med två trötta barn... Och en mage som kurrade enormt.

Till middag blev det två ekologiska skivor fullkornsbröd med tre stekta ägg och prinskorv samt lite beasås. En halvliter vatten på det.

Är fortfarande hungrig. Blir en shake till vid 19-tiden när barnen lagt sig.

Så förutom utebliven nattsömn och förlite mat har dagen varit kanon.

Hur har din måndag varit?


Kommentarer
Postat av: Lena

Fruktansvärt jobbig, är så jäkla trött! Hoppas jag sover som gris inatt =)

Svar: Hoppas du fick sova, det fick iaf jag!
Kimzan

2013-01-07 @ 18:44:31
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0