Helgen som gått

Jag var dålig på att uppdatera bloggen igår, det beror på att jag jobbade.

Det har varit en bra helg, både matmässigt och familjemässigt.

I lördags blev det som sagt middagsbjudning, indonesisk kycklinggryta. Där fuskade jag lite och åt lite fullkornsris till, typ 1/2 dl. Annars gick det galant. Drack bubbelvatten. Och så åt jag av den gi-kakan jag bakade, som jag fortfarande inte har bestämt mig för om jag gillade eller inte.

Igår söndag blev det ingen shake. Jag åt ganska mkt, eller ja allting är ju relativt.

Frukost: lite bacon, tre prinskorvar, två ägg, en msk keso, gurka, en skiva melon och en skiva ananas
Lunch: sallad och två pannbiffar
Mellis: en bit gi-kaka O vaniljkesella
Middag: kycklinggryta och gurka

Idag ska jag shaka hela dagen, känner mig lite uppsvälld och tung i kroppen.

Kanske är en idé och köra varannan dag. Äta gi/lchf ena dagen och shaka nästa dag... Nån som har prövat det?

Vågen visar inget minus. Men jag har vägdag tis/ons så vi får väl se imorgon. Både känner och sen att min midja smalnat av.

För dom som säger att man inte kan punktbanta säger jag: det kan iaf jag!

Jag är lite som en bowlingkägla. Först försvinner ansiktet, halsen, brösten och midjan.... Och sist röven ;)

Ha en fantastisk måndag allesammans, nu ska jag bege mig till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0