Grattis till mig

Idag är det min födelsedag, min 31 förste födelsedag!!

Jag blev väckt av min son kl 0430... Med ett illvrål... Hans sätt att sjunga "vi gratulerar" kanske ;)

Gympaskorna köpte jag till mig själv i present. Och första veckans viktminskning är en fantastisk present.

På jobb sjöng dom för mig <3

Och min mamma var förbi en sväng med vackra tulpaner och en "liten peng".

Av mannen har jag fått pussar och en blu-ray film som vi ska mysa med ikväll.

Dottern hade ritat en teckning åt mig. <3 det är kärlek.

Ikväll firar jag med: lövbiff, beasås och avokado. Och till efterrätt blir det vaniljkesella ned paranötter och cashewnötter.

Grattis till mig dig helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Massa grattis av alla anledningar och en "shit-vad-snygg-du-är-i-det-röda-håret"-hälsning!

Svar: Åh tack fina du! Ja jag gillar den röda färgen :)
Kimzan

2013-01-10 @ 18:50:21
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Postat av: Lena

Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack så gulligt av dig!
Kimzan

2013-01-10 @ 21:46:58
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0