God morgon?

Vaknade kl 05 av världens torrhosta :( sen hostade jag i typ en timme.

När jag vaknade var jag vrålhungrig, magen knorrade och jag var sugen på att trycka i mig nåt snabbt, men jag tog ett glas vatten istället.

Vaknade sen kl 08 utan hunger faktiskt, till min stora förvåning.

Sedvanlig shake, alla tillskott, vatten och kaffe. Men efter halva shaken gick det inte ner mer.

Ny smak idag- ananas. Den är okej. Har haft den tidigare. Därav lite kräkkänsla på den då jag nog fördrack mig på den då.

Jordgubben har varit bäst hitintills.
Tror att chokladen kan bli bra om man blandar med mjölk istället för vatten.

Ska iaf handla i helgen. Måste ha frukt hemma och morötter.

Igår kväll åt jag två fullkornsskorpor med jordnötssmör för jag var SÅ hungrig och det var det enda gi-iga jag hemma.

Jag fortsätter kissa som en häst haha
Undra om jag egentligen är en vattenballong?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0