Dagens utmaning

Var iväg på Leos lekland med barnen idag. Ett äventyr som tidigare gånger resulterat i pommes, läsk och kaka till kaffet.

INTE IDAG!!

Barnen åt korv med bröd. Mannen åt en Magnum-glass till kaffet och jag, vad åt jag???

EN BANAN!! YEAH!

Shaka till frukost O drack kaffe, sen kaffe och banan på Leos vid lunch, och sen en shake när vi kom hem kl 1330.

Sen åkte jag och storhandla O när jag kom hem kl 16 åt jag en näve naturella jordnötter och EN ruta 70% mörk choklad.

Snart blir det middag. Falukorv och kesosallad. Misstänker att jag blir hungrig ikväll men då får jag dricka en shake.

Mår riktigt bra!!

 

Kommentarer
Postat av: My

Heja dig!

Svar: Tack :)
Kimzan

2013-01-06 @ 12:07:56
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0