Guess who's back

Hej kära vänner! Nu är jag tillbaka kära vänner.

Sen semester har jag gjort halvhjärtade försök med att komma igång. Men lyckades inte riktigt.

Den 1 augusti vägde jag mig och fick chock. Semester, trots nästintill dagliga promenader hade genererat i plus 5kg 😁

Jag började jobba efter 6 veckors semester sen 5/8, och då började jag med att säga upp mig. Så första jobbveckan va lite tumultartad.

Men i måndags den 12/8 bestämde jag mig för att den här hösten är min.

Jag har använt mig av shapeup-appen, räknat kalorier och kombinerat med att dricka shakes två mål om dagen och utesluta kolhydrater.

Det ska bli spännande att väga mig på måndag.

Jag är superpeppad.

Jag har dessutom infört promenader fem gånger i veckan. Mån-tors och en gång på helgen.

Målet är 5km/tillfälle men det har blivit lite kortare. Runt 4,5, men det är godkänt!

Så häng kvar!!
Jag hoppas ni vill följa med mig nu. För om ni gör det så får ni sen se när jag åker till Barcelona till påsk 😉

Har slagit vad med min polare, att jag ska gå ner 25 kg till påsk, lyckas jag bjuder han. Misslyckas jag- bjuder jag! Å det kommer inte ske! Jag SKA få en gratis resa till Barca 😄

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Liselott

Då får man minsann gratulera till din fribiljett till Barcelona!!!!!! Jag tror på dig!!!!!!!!!!!!!!

Nu har du upptäckt en del olika sätt där du inte går ner önskad vikt, så nu tar du nya tag och lär dig av erfarenheterna!!!

Jag är nyfiken på din framtid med tanke på uppsägningen!!!!!!!!

Kram

2013-08-21 @ 09:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0