Hard work does pay

Kom iväg till gymmet idag också. Gött!

Körde en annan variant idag. Började med 15 minuter uppvärmning på crosstrainern och sedan körde jag igenom maskinerna och ökade vikten på gluten, även in och utsida lår, mage och sen avslutade jag med 20 min till på crosstrainern. Bränt som mest 333 kalorier på crossen innan, idag blev det 434 kalorier plus det jag brände under styrkepasset.

När det återstod 3 min körde jag upp motståndet 5 nivåer och när det återstod 1 min så maxade jag mitt trampande.

Shit va jag svettades! Helt blöt på ryggen och halsen. Härligt! Och värsta spagettibenen när jag gick hem.

Sjukt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Shit va bra jobbat! Grymt gjort!!! /GG

Svar: tackvännen!
Kimzan

2012-09-02 @ 14:22:47
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Postat av: Lisa

Åh, va BRA jobbat! Jag behöver också ta mig till gymmet, det är ju så skönt!
Jag håller också på med en viktresa, del 1 just avslutad. Nu börjar del 2 då jag kommer lägger MER på träningen.
Ha d gott, Kram Lisa

Svar: Bra Lisa, heja dig! Ja det här med träning är tufft Men man ska bara kämpa sig över den där mottiga kullen, sen är det ganska så beroedeframkallande! Ha det gott du med. Kram
Kimzan

2012-09-05 @ 20:01:34
URL: http://lillategelhuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0