Tankar om träning

Träning är alltid bra att kombinera med en diet när man ska gå ner i vikt.
"problemet" är bara att jag just nu känner att jag inte reder ut att göra båda två.
 
Vill först komma igång med maten och känna att jag har den under kontroll för att sedan lägga på mer avancerad träning, så som gymmet och mitt wii active och zumba fitness.
 
Men jag låter det hållas fram till 15 juli iaf. Det är nästa gång jag ska mäta mig, och det kan vara intressant och se om träningen i kombination med dieten i sig kan göra ytterligare på centimetrarna.
 
Så nu kör vi första månaden utan träning, förutom promenader, som jag dagligen tar med eller utan barn. Samt cykelturerna ett par ggr i veckan.
 
Cyklade innan idag, med cykelkärran på, förvisso inte mer än 2 km t/r till cykelhandlaren för att pumpa däcken, men det räckte för att jag skulle känna av svanskotan.
 
Så tills jag känner att fogarna och svanskotan gett med sig och jag blivit ytterligare lite lättare så avvaktar jag med träningen, men kommer absolut ta upp det, för faktum är att jag redan nu kan känna att jag saknar att svettas riktigt ordentligt, men vill samtidigt inte riskera något då det är första gången på 15 månader som min rygg börjar kännas bra. Man ska kanske inte ta ut segern i förskott och överbelasta!
 
Så tänker jag iaf!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0