Vem är ni??

Jag vet att en del av mina vänner och tidigare läsare av min familjeblogg Livets Lilla Goda har följt med över hit och stöttar och peppar.
 
Men jag ser att jag har många fler läsare än så, så min fråga är: Vem är ni??
Igår var här 111 läsare, men inte en enda lämna en kommentar.... hmm
 
Vad vill ni ha mer utav i min blogg?
 
Fler recept?
Inköpslistor?
Menyer?
Tips?
Träningsförslag?
 
Jag äter ju inte gärna fisk, inte min man iheller, så därför lägger jag inte upp fiskrecept, men jag har många recept på fantastiskt goda fiskrätter i alla mina en miljonböcker, vill ni att jag ska lägga upp det?
 
Skriv gärna bara en rad i kommentarsfälet, vem ni är.... så jag vet vilka jag skriver för också :) Alltid kul att veta vem ni är <3
 
Kram Kimzan
 

Kommentarer
Postat av: denlangavagenner.blogg.se

Första gången jag tittar in i din blogg men kommer säkert återvända. På måndag tänker jag starta min viktresa.

Lycka till!

Svar: Hur har det gått för dig nu dina två första dagar? Kram Kimzan
Kimzan

2012-07-21 @ 17:52:59
URL: http://denlangavagenner.blogg.se/
Postat av: denlangavagenner.blogg.se

Absolut! Den som inte varit där vi är har nog svårt att veta vad det innebär till fullo. Heja oss! :)

2012-07-21 @ 18:04:13
URL: http://denlangavagenner.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag läser rätt ofta men är sämre på att kommentera. Tjejen, det syns verkligen skillnad på bilderna du lagt upp. Bra jobbat!

Kram

Svar: Vad trevligt Karin, tack för det! Tack för komplimangen! Den värmer. Stanna gärna kvar, och hojta om det är något du vill att jag ska skriva om eller idéer och tips som saknas. Kram
Kimzan

2012-07-21 @ 18:06:50
Postat av: Liselott

Hej vännen!!
En av dagens besökare är jag!! Inspirerad via Facebook :-)
Kram Liselott

Svar: Trevligt :) Du är SÅ välkommen! Kram Kimzan
Kimzan

2012-07-21 @ 19:03:20
Postat av: Sara

Att jag kikar in vet du redan.. :)

Svar: ja hjärtat <3 tack!
Kimzan

2012-07-22 @ 07:57:53
URL: http://sextitvakilo.blogg.se
Postat av: annicap

Jag är en viktminskare som söker inspiration och hamnade här av en slump.

Jag har uteslutit kolhydrater i 11 veckor och jag har gått ner 15 kg. Jag är strikt - äter frukost, lunch, middag och absolut inget mer. Jag har insett att det inte är farligt att vara hungrig...

Mitt mål är tappa ytterligare 20 kg och då är jag normalviktig.

Så... Jag kommer fortsätta att kika in här!

Lycka till på din resa!

Svar: Grattis till fina resultat, bra jobbat. Sånt peppar en att höra!
Duktig du är... och du har så rätt i att det inte är farligt att vara hungrig. Men det är en svår trend att bryta.. det sitter ju långt inne det där med att stoppa i munnen när magen kurrar.

Jag måste lära mig bli bättre på att dricka vatten, det är nog min akilleshäl!

Lycka till du med jag tror på dig!
Kimzan

2012-07-22 @ 08:45:17
Postat av: Gentle Giant

Hejsan,
Jag går in på din blogg minst en gång per dag och finner inspiration. Du har nått fantastiska resultat och jag tycker det är kul med recepten du lägger upp. Jag är dock demi-vegetarian och äter därmed enbart veg, ägg, mejeriprodukter och fisk. Men oftast får jag en tanke om vad som kan göras till middag. Uppskattar därmed dina veckomenyer och om du vill får du gärna lägga till recept med fisk eller som är veg.

Jag läser din blogg eftersom du trampar vägen före mig och därmed är en plats jag kan gå till för att känna mig mindre ensam i min kamp och se att det går om jag vill. Jag ska nämligen gå från 106 till 76 kilo. Jag har precis startat och därför identifierar jag mig mest med din blogg pga din strävan, ditt hårda arbete och att du startade upp för inte alltför länge sedan. Jag tycker dessutom du är modig som lägge rupp bilder. dessa är mest motiverande. De är ärliga, inspirerande och visar hur resan går.

/GG

Svar: WOW tusen tack för din pepping av min blogg. Det glädjer mig enormt.
Nu har det fina vädret infunnit sig i Malmö så nu spenderar jag mer tid ute än inne framför bloggen, men jag ska verkligen lägga upp veg och fiskrecept till dig. Jag har en hel del veg.recept från min tid som viktväktare som jag ÄLSKAR och som funkar på GI också, så dom borde jag kunna delge er :)

Jag trampar gärna vägen för oss, så länge jag vet att jag kan peppa och stötta minst en person. Inga problem. Delad glädje är dubbelglädje!

Tack för komplimangen om min modighet, jag kände väl att jag befinner mig i en situation där det verkligen är slut på alla lögner. Och att jag MÅSTE vara ärlig och visa bilderna, svart på vitt, oavsett hur positiva eller negativa dom än må vara. För det är min sanning, och jag måste leva med den... gör om gör rätt liksom <3

Lycka till, och du vet var jag finns!
//Kimzan
Kimzan

2012-07-22 @ 18:42:55
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Postat av: Linn

Hej jag är också en "viktminskare" som läser din blogg då och då. Läser en del andra bloggar också mest för att få inspiration och motivation, för ibland behöver man verkligen lite motivationshöjande läsning ;) Kram

Svar: Trevligt om du kan hitta inspiration och motivation i min blogg, det glädjer mig.Säg gärna till om det är något speciellt som du skulle vilja ha tips och ideér om.
Kram och heja dig!
Kimzan

2012-07-23 @ 22:30:17
Postat av: Jensan

Har precis hittat hit till din blogg! Mycket inspirerande, du har lyckats ta ner det här med GI och viktnedgång till en mindre skrämmande nivå för mig! ;) tack för det! Kämpar själv med min övervikt då den ställer till med problem i min kropp hela tiden. 170 cm lång o 115 kg tung e inte ok. Kommer definitivt kika in här ofta och inspireras ;)
//Jensan

Svar: Hej Jensan, välkommen hit och först av allt lycka till på din egna resa. Du fixar det. Babysteps!Kul att jag har kunnat förmedla GI på ett mindre skrämmande vis för dig. Vad är det som skrämmer dig mest? Vad är du osäker på. Jag är gärna ditt bollplank. :)

Vi befinner oss i en ganska liknande situation, både längd och vikt är nästan identiskt.
Vi kan kanske ha en peppklubb du och jag. Sätta upp typ ett mål, 10 kg till den och den datumen, och så peppar vi varandra. Vad säger du??//Kimzan
Kimzan

2012-07-29 @ 01:43:44
Postat av: Jensan

Tycker det låter som en jättebra idé med en liten peppklubb! :) som du säger så har vi ju ungefär samma utgångsläge, då är det nog lättare att förstå varandra. Det som skrämt mig mest är väl att många andra verkar göra det så svårt, men du får det o låta enklare. Tycker du har en härlig attityd när du skriver, raka rör o inga krussiduller ;) det gillar jag! Ska sätta mig o fundera ut mina mål, både långsiktiga och kortsiktiga

Svar: Det är som jag brukar säga: Så svårt som man gör det!
Återkom till mig med dina mål osv så kan vi kanske börja vår peppklubb och målsättnng den 1 augusti och sen köra en månad i stöten eller två, beroende på hur du känner! Kram
Kimzan

2012-07-29 @ 15:37:17
Postat av: milla

Gi recept är bra. Gillar inte lchf. Jag har en liten tjej som inte äter grönsaker lr frukt (jo banan) what to dö?

Svar: det man kan göra är att mosa/mixa ner grönsakerna i maten, släta pureér i maten, som kanske inte smakar så mkt, och som inte märks, så gjorde jag med min dotter när hon var liten. Funkade jättebra!
Kimzan

2012-07-30 @ 01:02:09
Postat av: Linn

Hejsan! Jag har nyligen själv börjat viktblogga. Äter LCHF och försöker få till mer träning. Har 20 kg att gå ner. Kul med andra som viktbloggar. Det inspirerar. Själv ÄLSKAR jag fisk och har lagt ut två fiskrecpet idag:). Kikar gärna in här igen. Lycka till!

Svar: Hej Linn, välkommen! Vad kul. Ja det är alltid trevligt med inspiration och pepp. Särskilt när man ska genomgå en viktresa. Det finns alleles för många fallgropar. Men tillsammans klarar men det mesta. Lycka till. Ska kolla in din blogg så fort mina barn sover och jag har nån minut över. :)
Kimzan

2012-08-04 @ 23:30:45
URL: http://mittbastaliv.blogspott.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0