Ska bli en bra dag

Imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att det här ska bli en bra dag. Igårdagen var en katastrof både vad gäller tålamod och mat!!! Dottern var inte på humör för någonting och det gjorde att mitt humör trycktes rätt ner i skorna. Dock avslutades dagen bra med lite egentid på bilskolan, en bra körlektion, god gi-middag med älsklingen och bäst av allt ett samtal med min finaste Cindy!! Ibland krävs det inte så mkt för att man ska bli glad igen! Idag ska jag iaf ha en bra dag! Började med sovmorgon till 0830! Och detta toppade jag med två glada barn och en ordentlig omelettfrukost och en halv liter kaffe! Nu är jag redo att ta mig an dagen. Dottern vägrar fortfarande att delta på simskolan jag anmält henne till med orden: mamma jag vill dansa Zumba med dig istället! Det är bra för oss! Så så får det väl bli då då :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår vad du menar med tjuriga barn. Den som säger att man ska räkna till 10 när man blir irriterad kan inte ha barn. Inte ens 1000 0000 räcker med trosen.

Kämpa kämpa. Ett snesteg förstör inte för dig!

Svar: MMM blocketannonserna ligger nära ibland ;)
nej ett litet snedsteg är väl okej, sålänge man inte fuckar upp helt!
Kimzan

2012-07-11 @ 20:52:57
URL: http://sextitvakilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0