önskar att det vore så enkelt

Igår kunde jag inte låta blir, jag la upp ett inlägg på facebook i en grupp som heter: Bortskänkes/mottages/bytes/doneras.

Jag skrev:

‎40 kgs övervikt bortskänkes. Går bra med hemleverans också, om ni tar allt innan helgen. Kan även skickas med post, jag står för frakten bara jag blir av med det nu ;) sugen någon? Hihi

Och det var två stycken hitintills som önskade 4 respektive 10 kg, så nu är det bara 26 kilo kvar att bli av med.

Men jag känner mig redan lättare, 14 kg sådär bara på en eftermiddag, det var baskemej inte illa.

*önsketänkande*

Kommentarer
Postat av: Liselott

Ha ha ha!!! Jag har också ett och annat i kropp o själ som jag vill få bort... Ska kanske satsa på att skänka det via Fejjan då ;-) Eller så lägger jag ut det på Tradera så kanske man kan tjäna en slant på eländet :-P
Kram till dig!!!

Svar: Tradera är kanske bättre... så man kan få ett bud på skitet. Haha Kram
Kimzan

2012-07-28 @ 19:40:37
Postat av: Sara

Fan va skön du är vännen.. haha.. att du bara kom på tanken. :)

Svar: Försöka duger ;) Kram
Kimzan

2012-07-28 @ 20:26:05
URL: http://sextitvakilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0