Kommer naturligt?

Tror ni att saker och ting kommer naturligt av sig själv? Just nu är jag så förbannat trött på att vara mammaledig. Trött på en trotsig 4 åring som är sur från det att hon vaknar tills hon går och lägger sig. Jag är så trött på hemmets fyra väggar att jag för första gången, sen jag minns inte när, LÄNGTAR att få komma iväg till gymmet! Är så ledsen, frustrerad och arg att jag just nu skulle kunna ge en del av mig själv bara för att få komma iväg till crosstrainern på gymmet. Istället får det bli Wii active när Viktor sover middag. Får jag måste få ut aggressionerna annars spricker jag!! Kan det vara så väl att kroppen genom denna brist på tålamod nu talar om för mig att jag är redo att uppta träningen igen?? (ja även när jag är arg försöker jag hitta något positivt i situationen!! Sån är jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0