Frågestund


Kommentarer
Postat av: Karin

Var hittar du inspiration till nyttig matlagning? Jag älskar att laga mat men ibland står det bara still i knoppen!

Svar: svaret ligger uppe i bloggen nu! :)
Kimzan

2012-07-30 @ 10:29:03
URL: http://mymnos.blogspot.se
Postat av: Liselott

Ett par frågor från mig då :-) Du svarar såklart bara på de som du vill svara på...
Var du överviktig redan som barn? Har du någon gång varit "smal"?
Det hade varit väldigt intressant att få hoppa in i varandras kroppar för ett par dagar för att se hur livet hade varit då...
Kram

Svar: svar ligger uppe i bloggen nu! Kram
Kimzan

2012-07-30 @ 21:04:09
Postat av: Jensan

Undrar hur du tänker när du slänger ihop en måltid?
Sen lite off-topic, tänkte om du kunde maila mig så vi kunde ha lite kontakt på det viset, så kan jag skicka dig mina mål o så ;-)

Svar: [email protected] är min mail.Svar på frågan lägger jag upp ikväll eller imorgon beroende på om det ramlar in fler frågor idag eller inte :) Ha en bra tisdag. Kram
Kimzan

2012-07-31 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0