Förlåt

Jag har varit dålig på att blogga! Beror på att mannen har haft semester och efter varje körlektion jag har haft i veckan har vi sedan hittat på saker. Åtkommer imorgon eller ikväll med lite fler recept och givetvis viktresultatet på måndag. Smygmätte mig häromdagen för jag kände mig mindre runt magen och höfterna, och visst var det så. 4 cm i midjan! Men som sagt den 15 juli ska jag börja träna igen och då ska vi se vad som händer med kilona och centimetrarna. Ha en riktigt trevlig helg 


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du minskar, 4 cm är ju hur mycket som helst!

Svar: ja det känns bra :)
Kimzan

2012-07-08 @ 09:07:22
URL: http://sextitvakilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0