Jag lever....

... Men det är också allt!

Ni är många som har skrivit till mig och jag uppskattar er omtanke, förlåt för att jag ej har svarat er.

Faktum är att just nu hinner jag inte med mig själv. Och jag VET hur jävla galet det låter, men jag hinner inte.

Jag varken äter eller tränar... Eller jo jag äter men inte rätt, och tränar gör jag genom att stressa mig igenom
Jobbet om dagarna.

Men det är nästa vecka också som ska härdas ut och sen är jag ledig över jul och nyår. Och då ska jag börja investera i mig själv igen.

För JAG är VÄRD en SUND kropp :)

Ge inte upp hoppet om mig, jag har bara hamnat i en svacka. Men som
Torsten Flinck skulle sagt det: jag reser mig igen!!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Just det ! Det är du värd! Sköt om dig :)

Svar: <3 ja man är alltid värd att investeras i.... synd bara att man glömmer bort det :(
Kimzan

2012-12-15 @ 17:23:20
URL: http://2xlblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0