Sweets for My sweet, suger for My honey?!

Hell no!!! Här bränner vi fett!!!!
Blev gymmet igårkväll när mannen kom från jobb. Sjukt taggad var jag. Laddat hela dagen.

Ökade på vikterna och antalet repetitioner. Dock inte på alla maskinerna. Men gick från 15 till 20 kilo på magen, gjorde 20 rep på armarna istället för 15. Och sen blev det dock bara 25 st rep per ben på gluten, då jag kände att det gjorde ont i min rygg och jag vill ju inte skada mig. Blev 25 min på crosstrainern, ökade med 5 min. På fredag ska jag köra igen. Får se om jag kan öka ytterligare då. Blir iaf 5 min till på crossen.

Men känner redan nu att jag kunde gott ha lite mer träningsvärk idag. Haha shit va kul det är att träna! Särskilt när man både ser och känner resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0