Push it real hard!!

Det var meningen att jag skulle gymmat igår, fredag, men så blev det aldrig då vädret var jättefint igår så jag och barnen lekte i trädgården istället.

Men idag efter lunch cyklade jag iväg till gymmet och jävlar vad jag körde.

Prövade en ny variant, att ta senare vikten på samtliga maskiner och köra 30 rep och sen pausa, lägga på ytterligare 5 kg och köra 30 rep till. Det gick bra!

Är nu uppe i 26 minuter på crosstrainern . Ökat med 11 minuter sen starten. Och känner att jag har minst 10 minuter till egentligen. Men jag tar det successivt så att jag inte gör mer skada än nytta.

Blir gymmet imorgon igen känner jag. Det är skönt att träna!


Kommentarer
Postat av: Fellemunk

Duktig du är!
Mitt rekord på crosstrainern är 1 timma, vi ska inte ens prata om hur mina ben kändes efteråt haha

Svar: tack tack! Är helt död idag.... Ronny och Kriszta kom igår när jag precis hade duschat färdigt. Hade fan eftersvettningar i 1 timme haha. Idag är träningsvärken total. Lite sugen på att bara crosstraina en dag och då köra en timme! För att se om man pallar! Man ska utmana sig ;)
Kimzan

2012-08-19 @ 09:58:23
URL: http://www.fellemunk.blogg.se
Postat av: Gentle Giant

Låter helt underbart! grym du är med kondis- och styrketärningen!!!! /GG

Svar: ja jag har kommit igång bra :)
Kimzan

2012-08-19 @ 10:07:39
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0