Överraskningarnas kvinna

 
Startade morgonen med en dubbel espresso innan frukost, och överraskade sedan med att dra igång ett träningspass på wiiet.
 
Som jag skrev igår så har jag ju fuskat då jag ej tränade i torsdags, fredags och söndags som jag skulle enligt den påbörjade 30dagars utmaningen.
 
Därför körde jag dagens pass:
Ett lagom pass på drygt 16 minuter. Fick upp pulsen bra och svetten lackade. MEN jag kände ändå att jag var tvungen att kompensera för de missade träningspassen så jag körde igång mitt egenkomponerade pass på 17 minuter också.
 
Ytterligare 115 kalorier att förbränna. Har byggt upp ett program med:
* Boxning (400 rep mot säck)
* Olika armövningar för axlar, rygg, skuldror och över och underarmar
* Dans
* Tennis
* Vollyboll
* Löpning
 
Behöver jag säga att jag stod som en blöt pöl på vardagsrumsgolvet efteråt ;)
 
Tänk vad ett stort minus på vågen kan peppa en!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Bra jobbat! Vad grym du är! Låter som ett roligt egenkomponerat program!

Svar: ja det är kul med wii att man kan bygga ihop egna program också! :)
Kimzan

2012-08-06 @ 11:21:58
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0