Månadens mättning- fuskstart

Det har nu inte ens gått en månad sedan jag mätte mig senast, jag tjuvstartade 4 dagar förtidigt. Men jag kände mig mindre överryggen så jag var tvungen att kolla om det var inbillning eller inte
 
Dagens mått
Vad: 33 cm ( -1 cm (sen januari -1,5) (gått upp 1 cm- kan det bero på att jag bygger muskler?)
Knä: 36 cm (-1,5 cm (sen januari- 1,5)
Lår:47 cm (-4 cm (sen januari -5 cm)
Midja: 99 cm (-6 cm (sen januari -10,5)
Byst: 116 cm (-1,0cm (sen januari -3)
Höft: 122 cm (-4 cm (sen januari -6
Hals: 33 cm (+-0.0 (sen januari +-0.0)
Överarm: 32 cm (-1.0(sen januari +-1.0)
 
Totalt: - 19 cm på två månad (sen i januari -28,5 cm)
 
Har tappat ytterligare 4,5 cm i midjan den gångna månaden och är nu två siffrig runt midjan WOOOHOOO
Tappat 1 cm över bysten så nog hade jag blivit mindre över ryggen :)
Gått upp en cm över vaden, men det beror kanske på att jag trampat crosstrainern nu som fasiken. Överarmen har ÄNTLIGEN tappat en centimeter. Höft och lår också något mindre.
 
Känns riktigt bra. Det var peppande!
Får vi se vad vågen visar imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0