Landet ligger

Hej å hå, så mkt saker som ska göras och så lite tid.

Kom iväg till gymmet igår utan problem. Körde fullkomligt slut på mig själv. Jävligt nöjd!!!!

Gött å träna!

Har massa recept som jag vill dela med mig men just nu orkar jag inte eller hinner inte.

Varför? Idag tog min mammaledighet slut och det var första dagen på jobbet och detta i kombination med mannens träning och jobb samt mina körlektioner blir det inte mkt tid över. Den tiden som
Blir över måste jag spendera med att hinna landa mellan allt.

Men jag är ledig på fredag så om jag inte uppdaterat innan dess så LOVAR jag att jag ska uppdatera då :)

Maten går det bra med och jag klarade första dagen på jobb utan att falla för frestelser :)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Hejja hejja. Du kommer klara det galant!

Svar: Tack vännen!
Kimzan

2012-08-28 @ 11:37:24
URL: http://sextitvakilo.blogg.se
Postat av: Gentle Giant

Låter som att det går riktigt bra med både motion och mat! Hur har veckan gått?

Svar: Det har gått bra, nu när jag börjat jobba igen så hinner jag inte tänka så mkt utan jag bara gör.... så det flyter på. Däremot blir träningen lite lidande då vi numera är två som ska slåss om fritiden... men jag hade önskat fyra dagar, blir överlycklig för tre men nöjer mig med två. Två ggr i veckan är bättre än inget. Dessutom cyklar jag 5 km mån-fre när jag hämtar barnen på dagis, och på vägen dit är det 10 kg extra vikt med cykelkärran och hem är det 43 kg... så det känns i låren och rumpan. Sen springer jag ganska mkt på jobb hela dagarna. Så alla bäckar små!
Kimzan

2012-08-31 @ 15:17:10
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Postat av: Gentle Giant

Det låter som toppen vardagsmotion!

Svar: ja det är det verkligen, MEN det är ju förlite motion om man ska tappa vikt på det. Men det är bättre än inget :)
Kimzan

2012-09-07 @ 19:41:07
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0