Burn baby burn

Det blev gymmet idag med och idag vågade jag mig på styrketräningen.
Jag har ju tränat förr på 24/7 och då byggde jag upp ett program med en PT. Så idag tänkte jag: va fan Kim sluta mesa, du kan det här!

Så jag vågade. Även om vikterna inte blev massor så började jag lite mjukt och vet nu att jag både kan och vågar.
Utöver 40 min styrka körde jag 20 min på crosstrainern :)

Här är min övningar, antal och vikter. Bra att utgå från dom och sen se vart man slutar.

Tror och hoppas att jag kan komma iväg på onsdag igen.


Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Grymt bra jobbat! Vilken bra utmaning till dig själv! Bra vågat och bra vunnet! Vad inspirerad jag blir till att utmana mig själv! /GG

Svar: Utmana på bara :) Tack för peppet!
Kimzan

2012-08-13 @ 19:23:42
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Postat av: Frida Adolfsson

Bra jobbat!
Idag åt jag en supergrov solros macka med bregott, sallad och gurka. Samt ½dl cashew nötter till mellanmål.. Är det ok? Eller vad ska jag förändra? Mvh Frida

Svar: När man äter enligt GI så behöver du inte äta lite... ät tills du blir mätt men ät rätt saker. Du kanske skulle lägga till ost, philadelphia eller pålägg till mackan, ett glas mjölk, eller ett ägg eller en smoothie. Mellanmål med ½ dl nötter är helt ok. Känner du dig mätt? eller är du mer hungrig? Tänk på att dricka mkt vatten också! Mvh Kim
Kimzan

2012-08-14 @ 14:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0