Veckans viktiga - V 4

Halloj!

Vecka 4as vägning blev i tisdags istället för måndag, då det var föräldramöte på fsk.

Jag har bestämt mig för att jag SKA väga mig varje vecka, oavsett vad.

Vågen i tisdags visade -0.9kg
Så totalt har jag gått ner 4.4 kg på 4 veckor. Bra snitt!

Om jag fortsätter såhär så har jag gått ner iaf 20-25 kg innan svägerskan bröllop i sommar och innan badsemestern på Lalandia 🎉👍🏻

Jag kämpar på med min medicinering för min hypotyreos och jag börjar känna mig bättre. Men har ännu inte energi nog att orka motionera. Men jag är sugen på att börja powerwalka. 

Jag har dock lovat mig att göra en sak i taget. Så att inte allt havererar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0