Vilket stöd



När man får detta meddelandet från sin vv coach blir man ju bölfärdig. Fina Amii. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Kim!

Jag heter Sofie och jobbar med castingen till "Du är vad du äter" och hittade din blogg efter lite googlingar. Jag letar efter personer som bor i eller inte så långt ifrån Stockholm och som vill gå ner i vikt/gå upp i vikt/få upp flåset/tighta till sig/få bättre koll på kost och matvanor.Jag ser att du har en fantastisk coach på Viktväktarna, men det hindrar inte att du gärna får söka till programmet och få chansen att också coachas av Annika Sjöö.

Är du intresserad får du gärna mejla till [email protected], så berättar jag mer.

Bästa hälsningar Sofie, Titan Television

2016-07-07 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0