När inte ens en dubbel Treo hjälper!

Jag som är småbarnsförälder har alltid skämtat om den så kallade "småbarnsförälder-cocktailen" dvs en dubbel Treo och en berocca boost.

Om denna inte hjälper då är det kört. Lite som med silvertejp. Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas.

I natt drömde jag mardrömmar HELA natten. Hjärnan gick på högvarv. Kom inte till ro, och definitivt inte in i någon djupsömn.

La mig vid 2230, men kl 0130 hade jag fortfarande inte kommit till ro. 

Svettningar, krypningar i kroppen, och lätt panikångest. Fick gå upp, dricka vatten och öppna fönstret. 

Till sist somnade jag.
Vaknade med huvudvärk.
Har fortfarande huvudvärk.

Tog en dubbel Treo. Bäddat ner mig. Ger det två timmar. Om huvudvärken hänger kvar så reklamerar jag denna fredagen. 

Hoppas det är bra med er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0