En vecka senare

Idag är det på dagen en vecka sedan läkaren från endokrin ringde mig och meddelade att han skrev ut levaxin.

En vecka har jag nu tagit 50mg levaxin 1 gång per dag. 

Om det beror på levaxinet, den minskade psykiska stressen, bättre sömn eller de andra vitaminerna/hälsokosten jag nu också tar, det vet jag inte. Men en sak är säkert. 

Jag mår bättre!

Det jag har reagerat på är att jag springer väldigt mkt på toaletten. Jag är kissnödig hela tiden. Känner mig inte lika svullen i kroppen. Framförallt känns min mage mindre uppblåst.

Men som sagt det är på tok förtidigt att säga att det beror på det ena alternativt eller det andra, eller en kombination.

Jag är tacksam, och njuter.

Förutom svullnaden som minskat känner jag mig inte fullt så trött, även om jag är långt ifrån att vara pigg och alert. Huvudvärken, den tryckande, den har också minskat.
Där tror jag däremot att den psykiska stressen har en stor anledning. Stress är INTE bra för kroppen.

Har under veckan på jobb kollapsat totalt runt 11-1130, men då har jag tagit min lunch tidigare och gått in i vilorummet och sovit, exakt 43 min. Tvärdäckat. Och sen har jag druckit lunch istället.

Eftersom jag har noll ämnesomsättning, noll energi och noll tid (då jag sover länge på morgonen och på lunchrasten) så dricker jag smoothies från Naturdiet.

Jättebra. Goda och lätta att ta med.

Köpt billigt via matsmart.se 👍🏻




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0