Veckans viktiga

Idag tog jag mod till mig och begav mig till viktväktarna för att väga mig för första gången på 12 veckor.

Jag förväntade mig plus på vågen, men sa att är det plus minus noll är jag nöjd.
Döm om min förvåning när vågen visade minus.

-0.7kg

Ja man kan ju vara negativ och hård mot sig själv och säga att vågen kunde egentligen på de här veckorna ha visat totalt -6 kg.

Men med tanke på hur min höst har sett ut och hur stressad jag har varit så är detta ett resultat jag är mer än nöjd över.

Så nu kör vi..... 2015.... året då jag blir åtminstone 35 kilo lättare.
snittar jag 0,7 kg i veckan fram till nyår 2015, så når jag mitt mål!

men det viktigaste är att mitt blodtryck sjunker!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Du kommer fixa det!!! Kram

2015-01-08 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0