Veckans vikt

Tredje veckan till ända.

Denna dagen har varit en riktigt skitdag. Började med att försova oss. Vilket resulterade i att dottern skulle äta frukost hemma. Fokuserade så mkt på det att jag glömde äta min egen frukost.

Kom på det när jag kom till jobb 😁
Fick punktering på min cykel påväg hem från jobb.

45 min promenad med en cykel som väger 45 kg. Bra motion, men inte riktigt så jag hade tänkt börja eftermiddagen.

Hämta barnen, stressa hem. Byta av mannen och så iväg till vv för veckans vägning. Idag orkade jag inte stanna på mötet.

-0.9kg

Supernöjd!

Totalt: -3.3kg

Och första guldstjärnan på kortet idag .

När konsulenten skrev i min bok så gav hon mig en hantel. Trög som jag är så fattade jag inte förens hon frågade mig: hur känns den? Det är så mkt du gått ner!!!

Kändes häftigt. Det va ganska tungt faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0