Veckans viktiga



Va på viktväktarna imorse. Nästan två veckor sedan senast. Var sjuk förra veckan.

Resultatet blev -2kg
Så jag är mycket nöjd.

Har ju som mål 0,5 kg/vecka.
Men på de fem veckorna som har gått så har jag snittat 1.06kg vilket innebär en total viktminskning på 5.3kg

Har satt som delmål att jag ska ha gått ner 10kg till min födelsedag i januari 2015. Men med tanke på hur min viktminskning har fortlöpt så bör jag nå det målet lång innan jul 😊

Jag siktar långsiktigt och hoppas att jag är i mål på min målvikt till julen 2015.

Då har jag kämpat i 70 veckor. Men skulle jag inte vara i mål tills dess så är jag okej med det också. Det viktiga är inte slutdatumen utan att jag inte slutar kämpar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0