Lördagsmys

Vad unnar du dig för gott på helgen?!

Jag är inte jätteförtjust i läsk. Så jag dricker gärna smaksatt vatten.

Godis klarar jag mig utan. Men unnar jag mig något så blir det gärna Viktväktarnas chokladbars. Kokosen är så god. 


 När det gäller mat så äter jag gärna lövbiff. Det gjorde vi idag. Tillsammans beasås. Viktväktarnas egna. Den va helt okej. Inte som Rydbergs direkt. Men ätbar, god och riklig mängd för en portion.

Istället för pommes så gjorde jag potatis och grönsaksblandning. Morot, palsternacka, lök, sparris och zucchini.

Så jäkla gott. Å mätt det blir man.

Dagens depp var att jag köpte delicatos chokladbollar utan tillsatt socker. I hopp och tron om att propointsvärdet bordet vara lågt. Men det visar sig att skillnaden i pointsvärdet mellan originalet var bara 1 propoints. 😱

Men å andra sidan så är det ju bättre att äta den sockerfria varianten. Men ändå.... 

Nu ska jag leka med våra nya familjemedlemmar. Vilma och Velma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0