Känner mig lättare

Godmorgon! 
Hur har ni det idag? Jag har överlevt helgen. Trots att vi höll på att regna bort igår. Vi klara oss hyfsat smärtfritt undan regnet. Inga egendomsskador.

Förutom regnet har helgen varit bra. Var hemma hos en vän igår och mös. Vi fikade på frukt (melon ananas vindruvor persikor) istället för massa kakor. Supergott.

Sen hade jag med mig lördagens leftovers. 

Min vän ska skriva in sig på vv imorgon så vi pratade mkt vv och peppa.

Jag känner mig lättare i kroppen, smalare och inte så uppblåst. En skön känsla.

Detta trots att jag inte har gjort något annat än ätit hela dagarna. Ska bli spännande och se resultatet på torsdag. 

Ha en fantastisk dag allesammans. 

Kommentarer
Postat av: P

Hej. Jag tänkte att så fort man fött barn (i april) ska jag anmäla mig hos vv. Skule eg göra d nu men blev gravid...Har frågor ang hur jobbigt d är att räkna, orkar ej m stora projekt, räkna kalorier osv. Sen undrar jag hur du ser på att d ska ätas mkt light produkter, vilket ja är lite rädd för äter hellre Bregott tex.../Tack.P
Ska följa din resa!

Svar: Det finns ett "nytt" tänk som heter mättande dag. Om man äter den maten som inkluderas i mättande dag behöver man inte räkna. Det är superenkelt. Jag är precis som du skeptisk till alla lightprodukter. Då är det kanske bättre att välja det fetare alternativet men i mindre mängd. Eller välja bort det helt och hitta ett annat alternativ. Kul med frågor, ställ gärna fler om du har! Ha en bra dag! //Kimzan
Kimzan

2014-09-01 @ 15:23:51
Postat av: P

Tack för svar! Ska inspireras av fina tips,recept o resa. Längtar til maj då är det jag som ska Vv :D

2014-09-01 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0