Medicinska åtgärder

Som ni vet fick jag ett recept på fysisk aktivitet utskrivet av en läkare tidigare i år.

Samtidigt som jag var där fick jag även viktminsknings-preparatet Xenical utskrivet.

Jag var mycket tveksam till att börja använda denna typ av medicin då jag använt mig av den innan. Och vet vilka biverkningar man kan få.

Medicinen ska givetvis tas i samband med ett kost med lite fett. Då medicinen reducerar 30% av allt fett du stoppar i dig.

Jag ska inte Linda in biverkningen i bomull för er: man bajsar matolja!

Därför valde jag att först skriva in mig på vv, komma in på den smala linjen och försöka få rätt i huvudet gällande mina matalternativ.

Nu har jag iaf hämtar ut medicinen och tänker börja använda den idag. Måndagen den 12/10 2014.


Har du någon erfarenhet av Xenical?



Kommentarer
Postat av: Karin

Hur går det med medicinen, märker du någon skillnad?

Kram och lycka till

2014-10-29 @ 18:32:01
Postat av: Catharina H

Hur går det för dig?

2014-10-30 @ 08:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0