Dagen D

Idag är det tisdag. Idag är första dagen på min resa.

Jag var i Rostock i helgen och då hände något som fick mig ännu mer peppad inför just denna dagen. Jag fastnade med röven/låren i en kaféstol. Så fruktansvärt pinsamt.

Aldrig mer ska jag fastna i nån stol.

Jag har beställt hem dietshakes och dietsoppor från Nupo. Får leverans från ups idag.

Min plan är att under ca tolv veckor ligga på ca 1000 kalorier per dag.

Dietshake ligger på 99 kalorier medans soppan ligger på 114 kalorier.

Tänkte komplettera med frukt, grönsaker och finn crisps med lite smör till måltiderna. Mkt vatten. Dra ner på kaffet och dricka mer grönt te istället.

Jag är hursomhelst sjukt peppad! 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

You go girl! Håller tummarna för dig och tittar in och peppar dig!

2014-04-22 @ 11:06:11
URL: http://levatdrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0