Dag 2

Även dag 2 har gått bra. Jag trodde faktiskt att jag skulle ha en mega-huvudvärk idag, men nej. Jag fryser bara. Kroppen har fått en chock 😉

Frukosten idag: en kopp te och dietshake choklad på vatten
Lunch: grönsakssoppa och tre finn crisps med lite smör
Mellis: dietshake blåbär/hallon på vatten. Ett äpple och en banan.
Middag: kokos/curry dietsoppa o två surdegsknäcke m lite smör och en stor morot.

Två koppar kaffe totalt på hela dagen. Och massor av vatten. Jag är redo att möta dag nr 3. 

Kvällen kommer spenderas i soffan. 
Kram på er 



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att se att du är igång :) du bor i Malmö ser jag. Säg till om du vill med ut och rastas i någon park med mig någon gång ;) svårt ibland på helgerna att hitta promenadkompisar när solen skiner och alla vill ut och dricka öl :)

Svar: Åh bor du också i Malmö. Va kul, absolut. Va fint av dig. Hoppas allt är bra med dig idag. Känner du dig mer peppad och glad idag?
Kimzan

2014-04-23 @ 20:59:26
URL: http://levatdrom.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ah! Det där med humöret är det ja. Det går upp och ner. Mest ner går det just nu på cykelturen till och hem från centralen. Där är ju fan alltid motvind i denna stan hur man än vänder. Jag biter ihop och trampar vidare. :) jag förväntar mig en nytändning snart. Till helgen rundar jag hälften av utmaningen jag gett mig in på och har gett mig fan på att det ska bli lättare efter det. Lura sig själv kan man ju alltid göra he he. Hoppas du får en bra start nu och kommer igång bra. Kommer titta in och hitta motivation i din resa när min råkar ut för signalfel :)

2014-04-23 @ 21:57:48
URL: http://levatdrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0