Om biggest loser 2013 utmaningen

Då var lagen uppdelade och första viktinlämningen ska ske senast kl 2100 på onsdag.
 
Spännande.
 
Det är totalt 125 personer anmälda, och tillsammans väger vi 11149,3 kg. makalöst.  Hade vi bara kunnat dela vikten rakt av hade vi vägt i genomsnitt 89,19 kg vardera.
 
En del hade blivit ledsna eftersom det hade varit mer än vad dom väger idag. Själv hade jag blivit överlycklig om blivit 33 kg lättare sådär bara ;)
 
Jag är indelad i laget ChiliApelsin.
 
Min startvikt är osmickrande 122,5 kg, vilket är MER än vad jag vägde i somras när jag startade efter mitt magkatarrsanfall. Men så går det när man släpper på allt.
 
Men skit i det... nu har jag ju bestämt mig, och det är sista gången vi ser den siffran, iaf på mig... iaf på min våg.
 
Det är 16 personer i mitt lag, och endast två väger under 100kg, dvs att vi är ganska så jämnviktiga, vilket också är bra, då vi har samma utgångsläge nästintill.
 
Ska bli oerhört spännande att se på onsdag vad som har hänt på våra vågar.
 
 
 
Trackback
RSS 2.0