Veckans viktiga

Då jag började jobba i måndags glömde jag helt bort att väga mig. Och sen har jag stressat typ hela veckan.

Jag har inte ätit något som jag inte bör eller får.

Men jag betvivlar att jag har gått ner i vikt.

Gick upp i vikt, 1 kg, nu när jag började träna så pass hårt. Men känner mig mindre. Så centimetrarna har säkert försvunnit.

Just nu måste jag pausa fokuseringen på viktminskningen och istället fokusera på att iaf få i mig rätt mat, träna och hinna med allt nytt med jobb. Så jag tror inte att jag kommer väga mig på måndag för om vågen visar plus så blir jag stressad av det också.

Så jag håller vägningen till nästa vecka. Då allt kaos med jobbet har lagt sig.

Jag kommer däremot inte synda eller äta fel. Kommer kämpa vidare!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hello good-looking girl!

Svar: Hej skatten!
Kimzan

2012-09-04 @ 09:19:35
URL: http://sextitvakilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0