Lite bild pepp!!! Då - i mellan och - Nu!

Håll i er för här kommer bilderna på hur jag såg ut den 23 juni 2008 när det begav sig på 142 kg..... hur jag ser ut nu på 118,3 kg och hur jag såg ut när jag blev gravid i september 2010 och vägde 95 kg.
 
 
Inte SÅ smickrande... men den brutala sanningen!
 
Såhär ser jag ut nu!  Jämför man med ovan bilden ser jag ju smal ut ;)
 
 
Och såhär såg jag ut när jag bestämde för för att sluta banta och bli gravid istället, 95kg, och hade då tappat 47 kilo från första bilden!
 
 
 
Ansiktskillnaden på oktober 2008 och september 2010, två år i mellan!
 
Och såhär ser jag ut idag.
 
Sanningen är att jag upplever mig inte lika tjock i ansiktet, halsen, över bysten och armarna som jag gjorde när jag vägde som mest. Såklart beror det på att jag trots allt väger 20 kg mindre.
 
Snart ska jag gå om bilden från september 2010 och bli ännu smalare, hälsosammare och bättre :)

Kommentarer
Postat av: Ella

WOW Fortsätt så!
Hejjahejja!
kram!

Svar: Åh tack!!! Roligt att du kikad förbi. Hoppas du hade en bra midsommar!Kram
Kimzan

2012-06-22 @ 15:56:14
URL: http://gabbiesvikt.blogg.se/
Postat av: therese

Vilken grym skillnad! Pepp!!

Svar: Tack tack :) Ja man blir iaf lite stolt när man ändå ser vilken skillnad det är på nu och då. Men jag har en lång väg kvar! Men det går, jag har gjort halva resan tidigare, och andra har lyckats. Så det är bara på det igen :)
Kimzan

2012-06-25 @ 11:07:30
URL: http://slutavarafet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0