Veckans viktiga

4 juni 121.5kg (startvikten)
2 juli: 117,9 (-0,2kg) Totalt : - 3,6. kg på fyra veckor
 
Ingen jätteminskning den här veckan heller, men dock ett minus.
Och då ska ni veta att jag syndade i fredags med lite bubbel och sen i lördags var vi på Tosselilla hela dagen och då slank det ner ett korvbröd, en våffla, en mjukglass och en snowslash. Men å andra sidan så åt jag rätt hela dagen och en hel dag där man går i princip hela tiden bränner ju, men det är ju inte optimalt ur ett viktminskningsperspektiv. Och sen i söndags åt jag faktiskt en ljuvlig bull och äggfrukost med min familj.
 
Så jag har inte sabbat hela dagarna även om jag syndat lite.
Och det har ju iaf lönat sig lite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0