Nästa steg

Igår la jag grunden till nästa steg i min planerade viktminskning.

Igår anmälde jag mig till en biggest loser tävling på www.mardagboken.se

En sida med massa recept, forum, menyer och möjlighet att lista sitt matintag. Det är gratis att bli medlem men då är inte alla möjligheter på sidan öppet för en, man kan också välja att bli plusmedlem för drygt 450kr per år eller nåt sånt.

Hur som, jag har anmält mig och kommer att delas in i ett lag och därefter kommer vi tävla lagvis mot varandra.

Ingen kommer röstas ut!! :)

En kvinna jag lärde känna när jag var gravid med Freja var med i 2012 års utmaning och har tackvare en järnvilja, tävlingsinstinkt och massor av pepp lyckats gå ner 50kg. Som mest vägde hon 186kg och nu väger hon 104kg och resan fortsätter.

Jag återkommer med mer info om mitt lag, förutsättningarna och vikt osv.

Häng kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0