Veckans viktiga -ordningen är återställd

4 juni 121.5kg (startvikten)

6 augusti: 116,5 (-1,9kg)

Totalt : - 5 kg

WOOOHOOO!

Jag gjorde det!

 

Jag återgick till ordningen och blev kvitt de 1,4 kg som jag la på mig under förra veckan, plus att jag blev kvitt ytterligare 0,5kg.

 

Nu har jag kört GI i två månader och blivit av med 5 kg!

Ingen gigantiskt viktminskning. Men jag är nöjd. För det är mer vikt än vad jag lyckats bli av med på ett helt år!

 

1,5 kg till och jag har nått mitt första delmål.

 


Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Vilken härlig start på veckan! Grymt bra jobbat!!! /GG

Svar: ja bättre måndag får man leta efter. //kimzan
Kimzan

2012-08-06 @ 11:36:10
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Postat av: FitnessMe

Härligt, fantastiskt bra jobbat! :-)

Svar: Tackar... jag är MKT nöjd!
Kimzan

2012-08-06 @ 12:40:23
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
Postat av: denlangavagenner.blogg.se

Grattis till det fina resultatet!! Förstår att du är nöjd!

Svar: ja kändes mkt bra :)
Kimzan

2012-08-06 @ 18:16:28
URL: http://denlangavagenner.blogg.se/
Postat av: Jensan

Grattis! Bra jobbat!!! Kör på ;)

Svar: tackar! Förlåt för att jag ej har svarat på ditt mail än... här är det också fullt upp. Har tänkt många gånger "nu" men så kommer det annat imellan. Men jag ska svara på det NU Kram
Kimzan

2012-08-07 @ 07:51:08
Postat av: Jensan

Det e lugnt! Stressa inte ihjäl dig, ibland kommer livet emellan men det blir alltid tid förr eller senare ;) fick ditt svar o har svarat tillbaka. Svara när du kan ;)

Svar: Absolut :) Du har svar igen hihi
Kimzan

2012-08-07 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0