Godmorgon godmorgon...

.... Hör fåglar sjunga glatt! Godmorgon, godmorgon i kör 😉


Haha, nej! Jag är inte så pigg. Jag är sjukt trött. Orkade inte stiga upp imorse. Orkar inte resa mig från soffan nu. Börjar jobba kl 0930. Jag kan sitta en stund till.

Är det fler än jag som blir omänskligt trött på hösten?! 

Jag är en extrem vädermänniska. Så fort hösten och mörkret närmar sig vill jag gå i ide. 

Något bra tips på hur jag ska övervinna min trötthet?

Tror dock att energiförrådet kommer fyllas på något ikväll då jag ska iväg och sjunga i "alla kan sjunga gospel" tillsammans med Gabriel Fors. Det ska bli mycket roligt!

Puss på er!

 (OBS skämtbild.... Haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0