Aj så in i helvete!!!

Det var en givande, smärtsam, rolig, lärorik och spännande dejt med min vän på gymmet igår!!

Han borde verkligen skola om sig till PT. Han kan ju ha mig som sitt träningsprojekt tills han är klar ;)

Här finns att jobba på.

Vi byggde tillsammans ett bra pass som jag har lovat att köra en gång i veckan och en gång i veckan ska jag köra cardio-intervall.

Även om visa övningar igår kändes tuffa, träning av muskler jag aldrig har tränat, så är jag pepp!!

Däremot har jag idag sån sjuk träningsvärk i mina armar.

Är dock stolt över mig själv för jag tog 110kg i benpressen. Ja nån fördel ska man ju ha av att ha burit omkring på son egen övervikt i så många år. Samt att jag bär ofta barnen och har cyklat med barnen mkt.

Ska träna cardio imorgon.

Ha en fantastisk kväll!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0